Адреса: 73026, м. Херсон, пров. Пугачова, 5
Графік роботи: Пн-Пт 9.00-18.00,
перерва з 13.00 до 14.00
Тел: +38 (050) 927 2597
+38 (050) 393 3456
+38 (067) 297 0587
Факс: (0552) 456-444
E-mail: office@xesko.com.ua
Новини «Caparol», эффективное утепление и модернизация жилых домов в Германии
03.07.2019 13:12

«Caparol», эффективное утепление и модернизация жилых домов в Германии

       У Німеччині Caparol є лідером продажів будівельних покриттів. В Європі марку з логотипом у вигляді яскравого смугастого слона знають як бренд, який пропонує високоякісні фарби, лаки, лазурі, штукатурки, декоративні настінні покриття для внутрішніх і зовнішніх робіт, а також системні рішення для теплоізоляції фасадів і реставрації пам’яток архітектури.

   

       Caparol пропонує інноваційні продукти і послуги, які дозволяють найкращим чином оформити і захистити житловий і життєвий простір, а також підтримати їх збереження.

 Теплоізоляційні системи, системні пропозиції, антивандальні рішення, цоколь, вікно, віконні відливи, дюбеля.

 Демонстрація особливостей монтажу системи утеплення: віконні примикання, монтаж підвіконь, пристрій зовнішніх кутів, утеплення цокольної частини фасаду.

 Демонстрація декоративних матеріалів WDVS, Meldorfer.

        

  Але коли з’явилася назва торгової марки Caparol? І як у цього бренда з’явився слон? Все почалося в 1928 році.

       У 1928 році доктор Роберт Мур’ян розробив нову рідку емульсійну в’яжучу речовину Caparol. З її допомогою маляри змогли самостійно створювати фарби з пігментів і наповнювачів. Назву цієї в’яжучої речовини утворили з перших складів трьох її складових: казеїн (CAsein), парафін (PARaffin) і китайська оліфа для дерева (OLeum). Це стало початком епохи фарб з використанням нової в’яжучої речовини.

       «Фасадні фарби повинні бути “товстошкірими”» — цим гаслом у 1959 році Caparol уперше рекламував переваги нової фасадної фарби Muresko. У товстошарової фарби була перевага — вирівнювати нерівномірну структуру штукатурки за допомогою звичайного перефарбування. А поряд із гаслом був вперше зображений слон. Це була найуспішніша фасадна фарба того часу, і до сьогодні вона є однією з найкращих.

       Коли на початку 80-х років власник фірми доктор Клаус Мур’ян шукав новий виразний символ, який можна було б використати для всієї продуктової лінійки Caparol, логотипом підприємства він обрав слона. Зображення слона було вдосконалене: у 1983 році слон отримав вже знайомі всім смуги основних кольорів: червоного, жовтого і синього, а також додаткових кольорів: оранжевого, зеленого та фіолетового.

       Це відредаговане зображення презентували як новий логотип фірми Caparol на міжнародній спеціалізованій виставці «Farbe 84» у Мюнхені. До сьогодні цей логотип супроводжує провідний бренд Caparol в європейських країнах.

 

 

 

Календар новин
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031