«Caparol», эффективное утепление и модернизация жилых домов в Германии
У Німеччині Caparol є лідером продажів будівельних покриттів. В Європі марку з логотипом у вигляді яскравого смугастого слона знають як бренд, який пропонує високоякісні фарби, лаки, лазурі, штукатурки, декоративні настінні покриття для внутрішніх і зовнішніх робіт, а також системні рішення для теплоізоляції фасадів і реставрації пам’яток архітектури.
Caparol пропонує інноваційні продукти і послуги, які дозволяють найкращим чином оформити і захистити житловий і життєвий простір, а також підтримати їх збереження.
Теплоізоляційні системи, системні пропозиції, антивандальні рішення, цоколь, вікно, віконні відливи, дюбеля.
Демонстрація особливостей монтажу системи утеплення: віконні примикання, монтаж підвіконь, пристрій зовнішніх кутів, утеплення цокольної частини фасаду.
Демонстрація декоративних матеріалів WDVS, Meldorfer.
Але коли з’явилася назва торгової марки Caparol? І як у цього бренда з’явився слон? Все почалося в 1928 році.
У 1928 році доктор Роберт Мур’ян розробив нову рідку емульсійну в’яжучу речовину Caparol. З її допомогою маляри змогли самостійно створювати фарби з пігментів і наповнювачів. Назву цієї в’яжучої речовини утворили з перших складів трьох її складових: казеїн (CAsein), парафін (PARaffin) і китайська оліфа для дерева (OLeum). Це стало початком епохи фарб з використанням нової в’яжучої речовини.
«Фасадні фарби повинні бути “товстошкірими”» — цим гаслом у 1959 році Caparol уперше рекламував переваги нової фасадної фарби Muresko. У товстошарової фарби була перевага — вирівнювати нерівномірну структуру штукатурки за допомогою звичайного перефарбування. А поряд із гаслом був вперше зображений слон. Це була найуспішніша фасадна фарба того часу, і до сьогодні вона є однією з найкращих.
Коли на початку 80-х років власник фірми доктор Клаус Мур’ян шукав новий виразний символ, який можна було б використати для всієї продуктової лінійки Caparol, логотипом підприємства він обрав слона. Зображення слона було вдосконалене: у 1983 році слон отримав вже знайомі всім смуги основних кольорів: червоного, жовтого і синього, а також додаткових кольорів: оранжевого, зеленого та фіолетового.
Це відредаговане зображення презентували як новий логотип фірми Caparol на міжнародній спеціалізованій виставці «Farbe 84» у Мюнхені. До сьогодні цей логотип супроводжує провідний бренд Caparol в європейських країнах.